Masz firmową stronę? - zadbaj o jej responsywność

Masz firmową stronę? – zadbaj o jej responsywność

Responsywny – co to oznacza?

Zanim zajmiemy się tematem responsywnej strony internetowej najpierw wyjaśnimy, co tak właściwie oznacza termin „responsywny”. Z definicji tłumaczymy go jako odpowiedni. W odniesieniu do strony internetowej oznacza to, że dana strona www jest odpowiednia dla wszystkich urządzeń, na których może być wyświetlana. Dokładniej rzecz ujmując twoja firmowa strona internetowa będzie poprawnie wyświetlała się – zarówno treści, zdjęcia jak i cała zawartość – na wszystkich urządzeniach, m.in.: telefonach czy tabletach.

Warto pomyśleć o tym, żeby firmowa strona była responsywna, ponieważ zarówno stali jak i potencjalni klienci będą mogli przeglądać twoją stronę na dowolnym urządzeniu w sposób przejrzysty, łatwy i kompleksowy. Taka strona nie ucina treści i innych zawartości, poprzez automatyczne dopasowanie jej do wielkości wyświetlacza użytkownika.

Strona, która nie jest responsywna

Dla porównania – strony, które nie są responsywne, zachowują się jak niepodzielna całość, mają jeden rozmiar- dlatego aby przejrzeć je np. na telefonie musisz przesuwać zawartość w każdą stronę, powiększać niewidoczną, małą czcionkę, trudno jest dotrzeć do treści, której poszukujesz. Klienci nie lubią takich stron, bo zwyczajnie są irytujące. Zazwyczaj szybko z nich wychodzą i szukają innej firmy, której strona będzie przyjazna dla używanego przez nich urządzenia oraz szybko będą mogli dotrzeć do ważnych dla nich informacji.

Masz firmową stronę? – zadbaj o jej responsywność

Wraz z nastaniem ery urządzeń przenośnych, wzrasta ilość stron mobilnych oraz responsywnych. W związku z tym jako właściciel firmy, posiadający swoją stronę internetową powinieneś zadbać o to, by również była ona responsywna. Jest to znak dla klientów, że starasz się iść z duchem czasu i dbasz o ich wygodę. Firmy, które cenią swoich klientów – zarówno obecnych, jak i przyszłych – są wręcz zobowiązane do responsywności swoich stron. Połowa użytkowników internetu korzysta z urządzeń mobilnych w poszukiwaniu informacji o konkretnej firmie. Dlatego, jeśli nie chcesz stracić połowy potencjalnych, powracających klientów i użytkowników swojej firmowej strony, responsywność powinieneś potraktować jako konieczność .

To czy zdecydujesz się na wybór strony internetowej czy też responsywnej strony internetowej zależy tylko od Ciebie. Pamiętaj jednak, że klienci również mają taki wybór, a w sieci na pewno jest wiele konkurencyjnych firm, których strony są responsywne. Jak myślisz? Którą firmę wybierze potencjalny klient? Nie ryzykuj i zadbaj o responsywność swojej strony, aby konkurencja nie zabrała ci klientów sprzed nosa.

Artykuł sponsorowany dla https://www.cube3d.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *